Blog

04 10/2018
Kategoria:

Aktualizacja LOG System do wersji 6.1

Już niebawem udostępnimy aktualizację do najnowszej wersji LOG System. Zazwyczaj między np. wersją 6.0 a 6.1 zachodzą delikatne zmiany – my postanowiliśmy to zmienić. Poziom zmian jest ogromny – wyprzedzamy dotychczas przyjęty przez branżę schemat o kilka długości, rozszerzając opublikowany w czerwcu LOG6. 

 

Co nowego w LOG 6.1

 

Kilka nadchodzących zmian LOG 6.1

 

Zarządzanie Tożsamością

Nowość, dzięki której będziesz sprawniej zarządzać dostępem do usług i aplikacji. Kombinacja procesów, technologii i polityk, które pozwalają na zarządzanie elektronicznymi tożsamościami oraz określenie sposobu w jaki są one używane do zapewnienia dostępu do informacji zebranych w zasobach informatycznych przedsiębiorstwa.

Rozwiązanie znajdzie również szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie poszukuje się metod automatyzacji procesów zarządzania uprawnieniami oraz wdrażaniem usystematyzowanych modeli uprawnień.

 

Profil Osoby

Zbiór cech opisujących stanowisko pracy jednego lub wielu osób. Wśród tych cech znajdziemy m.in. czynności wykonywane w ramach pracy, godziny pracy, profile uprawnień do SI, ograniczenia, wymagane zasoby, licencje, szkolenia i wiele innych.

 

Zarządzanie Magazynem
magazyn pod kontrolą
Sprawne zarządzanie zasobami na magazynie, możliwość pobierania i oddawania zasobów z magazynu oraz zarządzanie stanem zasobów.

 

Rejestry RODO
dobre praktyki zarządzania danymi zgodnie z RODO
Nowe rozporządzenie w sprawie ochrony danych osobowych to już fakt. Obowiązkiem organizacji jest przestrzeganie jego zapisów. Jak robić to sprawnie, a co ważne zgodnie z wytycznymi? Moduł rejestry RODO to sprawne, a co najważniejsze skuteczne wdrożenie przepisów w organizacji.

 

Prezentacja zmian już 23 października – zapisz sie na darmowy webinar!

 

Changelog LOG6.1

Helpdesk:
• Kalendarz zmian w Helpdesk
• Powiadomienia HTML i akcje mail
• Zmiany w mechanice formularzy w Helpdesk
• Możliwość otwierania załączników w przeglądarce i ich grupowego zapisywania
• Możliwość zapisywania zrzutów ekranu w treści zgłoszenia
• Graficzny edytor zgłoszeń
• Automatyczne przypisywanie użytkowników do grup systemu na podstawie Active Directory
• Automatyczne przypisywanie przełożonych
• Zmiany w mechanice akceptacji (możliwość tworzenia kworum decyzji)
• Nowa karta zasobów, uprawnień, szkoleń, dostępów itp dla pracownika via WEB
• Przypisywanie zgłoszeń na grupę
• Definiowanie zastępstw w Helpdesk
• Edytor Workflow
• Grupowe akcje np. dodaj notatkę, przypisz realizującego
• Szablony odpowiedzi w komentarzach, notatkach, rozwiązaniach
• Określanie statusu użytkownika/agenta
• Rozbudowane reguły odbioru i obsługi maili

LOG System:
• Wstrzymanie działania funkcji agenta – Panic Button oraz konfiguracja wątku jego działania
• Zarządzanie tożsamością (nowy moduł)
• Rejestry RODO – zarządzanie ryzykiem (nowy moduł)
• Profil osoby (nowy moduł)
• Zarządzanie Magazynem zasobów (nowy moduł)

LOG System/Helpdesk:
• Automatyczne dodawanie relacji z poziomu Helpdesk
• Wysyłanie powiadomień na ekran Użytkownika z poziomu Helpdesk
• Automatyczna zmiana status zasobu na podstawie statusów Helpdesk

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close