Blog

06 12/2016
Kategoria:

Premiera LOG 5

Na początku IV kwartału LOG Systems zaskoczył wszystkich informacją, że planuje rozwój LOG 4.x,  jak również, że od pewnego czasu prowadzi prace nad rozwojem oprogramowania. Dlaczego podjęliście taką decyzję?

“Postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów i zdecydowaliśmy się na dalszy rozwój oprogramowania LOG System. Wzięliśmy pod uwagę zgłaszane przez użytkowników LOG 4.x sugestie, jak również aktualne trendy rynkowe. Zdecydowaliśmy się na absolutnie nową odsłonę LOG 5 i rewolucyjne zmiany, które mile zaskoczą naszych Klientów i użytkowników LOG 4.” – tłumaczy Grzegorz Filarowski, prezes zarządu LOG Systems Sp. z o.o. “Zaplanowaliśmy szereg niezwykle korzystnych i innowacyjnych rozwiązań w systemie, które sprawią, że kolejna wersja oprogramowania LOG 5, będzie jeszcze lepiej realizowała oczekiwania Klientów LOG System.”– dodaje Grzegorz Filarowski.

W listopadzie LOG Systems przedstawił roadmapę nowych funkcjonalności systemu, która została przyjęta przez rynek z dużym entuzjazmem. Dziś premiera LOG 5, który wraz z nowymi funkcjami otrzymał nowy, odświeżony wygląd, oprawę graficzną i stronę www. Zmiany wizualne wyglądają bardzo obiecująco, a jak zmienił się sam system?

„Odświeżyliśmy konsolę w celu zwiększenia atrakcyjności wizualnej i poprawy komfortu pracy. Wprowadziliśmy wykresy i statystyki ułatwiające szybszy dostęp do wiedzy. Rozszerzyliśmy identyfikację i rozliczanie wykorzystywanych licencji o wprowadzenie mechanizmu weryfikującego uruchamiane procesy i strony www. Umożliwiliśmy rozliczania wykorzystywanych licencji w chmurze oraz licencji dostępowych”– wyjaśnia Grzegorz Filarowski

Zarządzanie projektami to prawdopodobnie jeden z najbardziej modnych i najczęściej używanych terminów w 2016 roku. Czy LOG 5 będzie wyznaczał nowe kierunki rozwoju również i w tym obszarze?

„Jak najbardziej! Ulepszyliśmy Workflow, który uruchamia dowolną ilość procesów z rozpisanymi zadaniami. Zgłoszenia dodawane są jednym kliknięciem, które rozpocznie wiele wątków z automatycznie rozpisanymi zadaniami. Użytkownik zainicjuje jedno zadanie, które zaplanuje cały projekt! Wprowadziliśmy również Asystenta helpdesk co oznacza, że każdy użytkownik LOG 5 będzie miał swojego własnego asystenta, który pomoże wybrać rodzaj zgłoszenia! Skończy się problem z wyborem kategorii zgłoszenia. Zarządzanie zgłoszeniami w Helpdesku będzie się odbywać poprzez katalog usług.”

Na pierwszy rzut oka widać zmiany wizualne nowego systemu. Nowe LOGO, nowa szata graficzna, ale również nowa strona internetowa to świetne posunięcie marketingowe. Czy przewidzieliście również zmiany w wyglądzie samego oprogramowania?

„Tak, zależało nam na tym aby zgłoszenia i analizy były jeszcze prostsze w użyciu. Dlatego też zaprojektowaliśmy nowy, bardziej intuicyjny i przyjazny Dashboard dla swobodnego zarządzania. Naszym celem było ułatwienie, przyśpieszenie i zwiększenie komfortu pracy zgłaszających i IT. Planujemy również w najbliższym czasie odświeżyć wygląd raportów. Wprowadzimy również anglojęzyczną wersję raportów dla lepszej komunikacji w firmach międzynarodowych.”

Dynamiczny rozwój przedsiębiorstw w dużej mierze przekłada się na rozbudowę infrastruktury IT, zakup nowych komputerów. Użytkownicy różnego rodzaju aplikacji i oprogramowań wymagają coraz większej wydajności i responsywności. Czy LOG 5 poradzi sobie z tymi wyzwaniami?

Oczywiście. W tym celu zwiększyliśmy responsywność systemu, aby mieć pewność że maksymalny i z góry ustalony czas na wykonanie jednej lub serii operacji nie zostanie przekroczony. Ponadto przyśpieszyliśmy działanie systemu, aby ograniczyć do minimum czas wykonywanych operacji. Użytkownicy, którzy oczekiwali większej wydajności od LOG 4 będą bardzo zadowoleni!” – mówi Grzegorz Filarowski

Pracodawcy coraz częściej i chętniej stosują różne formy monitoringu w miejscu pracy. Takie rozwiązanie niewątpliwie prowadzi do zwiększenia efektywności pracy, eliminuje niepożądane zachowania pracowników, jak również zwiększa bezpieczeństwo i porządek w procesie pracy. Czy w tym obszarze LOG System ma do zaproponowania nowe rozwiązania?

„Zdecydowanie tak. Chcieliśmy zwiększyć skuteczność blokowania aplikacji i stron www dla poprawy efektywności pracy. W tym celu wprowadziliśmy automatyczne zamykania zakładek z blokowaną stroną www, po to aby osiągnąć jeszcze lepszy rezultat. Wystarczy zdecydować kto może lub nie, korzystać ze wskazanych stron lub aplikacji.” – tłumaczy Grzegorz Filarowski

Przedstawiciele LOG Systems przekonują, że nowy LOG 5 to dopiero początek planowanych zmian. Spółka będzie dynamicznie wprowadzać kolejne funkcjonalności, które jeszcze lepiej będą wspierać menadżerów IT w ich codziennej pracy, odpowiadać na trendy i zapotrzebowanie rynku.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close