Blog

14 11/2018
Kategoria:

LOG 6.1 – pytania i odpowiedzi do najnowszej wersji systemu

Aktualizacja LOG System do wersji 6.1 przyniosła dużo oczekiwanych zmian. Podczas webinaru z części 1 padły pytania, na które udzielamy odpowiedzi.

 

Czy nowe moduły będą dodatkowo płatne, czy w ramach posiadanej licencji?

Zmiana w obszarze helpdesk jest bezpłatna dla osób które posiadają ten moduł. To samo dotyczy analizy ryzyk – funkcjonalność jest dostępna dla osób posiadających RODO. Pozostałe moduły tj. Zarządzanie Tożsamością, Zarządzanie Magazynem, Profil Osoby są nowymi modułami które do końca roku można kupić w promocyjnej cenie.

Przedsprzedaż modulów LOG 6.1 – SPRAWDŹ

 

Czy można wykonać update z LOG5 do LOG6.1? Czy istnieje do tego procesu instrukcja w dokumentacji?

Można. Sama aktualizacja powinna przejść bez problemu. Na wszelki wypadek należy wykonać kopię bazy danych i postępować zgodnie z instrukcją.

 

Czy przejście z Helpdesk (HD) 6.0 na 6.1 będzie wiązała się z potrzebą dużych modyfikacji w zdefiniowanych procesach?

Nie. Jednakże, jeśli będzie zachodziła potrzeba użycia nowych funkcji jak akceptacje, wówczas taka potrzeba zajdzie.

 

Czy można zapoznać się z wersją testową wersji 6.1? Gdzie ją znajdę?

Po zalogowaniu na www.logsystem.pl jest dostępna wersja LOG 6.1 RC.

 

Czy będzie aktualizacja pomocy do systemu?

Tak, jest w trakcie budowy.

 

Czy da się przeglądać historię zmian w kontekście systemu informatycznego?

Tak.

 

Czy w helpdesku, w informacji o uprawnieniach, można wyświetlić pracownikowi informację o kategorii podmiotów danych i kategoriach ich danych, które są przypisane do zbioru danych, albo procesu przetwarzania? 

Nie, ale planujemy poszerzenie szczegółów wyświetlanych w Helpdesk.

 

W (od) jakiej wersji będzie można zrobić kopie bazy z poziomu konsoli?

System w ramach modułu Zdalnego Zarządzania Komputerami posiada możliwość wykonywania skryptów batch dzięki czemu istnieje możliwość wywołania polecenia wykonania backupu bazy na wskazanym serwerze SQL. Obecnie można wykonać cykliczną optymalizację bazy danych za pomocą modułu Automatyzacja Pracy ale planujemy rozszerzenie tej akcji o automatyczne wykonywanie backupów.

 

Czy do macierzy uprawnień zostanie udostępniony raport?

Planujemy wprowadzenie takiego raportu.

 

Czy istnieje możliwość, aby wrzucać uprawnienia NTFS lub ról z innych systemów automatycznie do LOG system np. używając skryptów, które automatycznie wrzucały by dane do modułu zarządzania uprawnieniami?

Tak, taka funkcjonalność jest zaplanowana. Na ten moment można to zrobić importem z pliku płaskiego.

 

Jaka metodyka została wybrana do analizy ryzyka?

DPIA + Jakościowa

 

Co z planami postępowania z ryzykiem?

Planujemy taką funkcjonalność.

 

Czy jest możliwość przypisania ryzyka do procesu?

Tak.

 

Czy do oceny poziomu ryzyka wzięto pod uwagę następstwa

Nie, zostawiliśmy ten zakres na rozwój tej funkcji.

 

Czy ryzyka są jakoś powiązane z naruszeniami zgłaszanymi w helpdesku?

Tak.

 

Czy można integrować inny helpdesk z modułem zarządzania uprawnieniami?

Nie.

Webinar LOG 6.1 część 2 już 15 listopada – Zapisz się

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close