Blog

27 11/2013
Kategoria:

UniCredit

“Współpracę z firmą LOG Systems Sp. z o.o. rozpoczęliśmy w czerwcu 2013, w zakresie wdrożenia oprogramowania do zarządzania zasobami IT LOG System dla 200 stanowisk PC i panelu helpdesk QDesk dla 6 operatorów. Działania te miały miejsce w siedzibie organizacji w Warszawie. Oprogramowanie LOG System, biorąc pod uwagę zakres funkcjonalny, jest bardzo intuicyjne. Pozwala tym samym na elastyczne dopasowanie programu do potrzeb naszej organizacji oraz skraca do minimum czas potrzebny na zarządzania infrastrukturą IT. Na podstawie naszych dobrych praktyk potwierdzamy, że oprogramowanie LOG System pozwala znacząco zoptymalizować koszty IT.
Panek helpdeskowy QDesk znacząco usprawnił pracę naszego działu wsparcia, poprawił komunikacje pomiędzy użytkownikiem a serwisantem i przyczynił się do szybkiego rozwiązania problemów. Z wbudowaną bazą wiedzy jest skutecznym i kompletnym systemem wsparcia.
Z satysfakcją stwierdzamy, że przeprowadzone wdrożenie oprogramowania LOG System i panelu helpdesk QDesk, spełniły wszystkie nasze oczekiwania, a proces jego realizacji, na wszystkich etapach oceniamy bardzo wysoko. Z przyjemnością oraz pełną odpowiedzialnością polecamy firmę LOG Systems Sp. z o.o. do współpracy, jako kompetentnego, doświadczonego i efektywnego partnera, przy zagadnieniach związanych z legalnością oprogramowania i zarządzaniem zasobami IT.” – UniCredit CA IB Poland S.A., Paweł Wielkopolski, Dyrektor Działu Informatyki.

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close