Decydując się na rozwiązanie LOG System chcemy zapewnić Ci najwyższą jakość usług, mając na celu długookresową, ścisłą i kompleksową współpracę. W spełnieniu tych założeń wykorzystujemy sprawdzoną metodykę działania, która jest gwarancją skutecznego i efektywnego wdrożenia rozwiązań.
Na bazie wieloletniego doświadczenia projektowego stwierdzamy, że gwarancją osiągnięcia optymalnych i trwałych efektów jest zastosowanie metodyki „Made-to-measure” (dalej „MTM”). Termin ten zaczerpnęliśmy z profesjonalnego, miarowego krawiectwa, a oznacza on „dopasowanie do sylwetki”. Zgodnie z tą filozofią działania jesteśmy w stanie dostarczyć gotowe, bardzo rozbudowane funkcjonalnie rozwiązanie (pokrywające zakres tematyki Software Asset Management, RODO oraz ITIL), które zostaje dostosowane do organizacji Klienta w zakresie wymaganych modułów oraz koniecznej parametryzacji.
Uruchomienie systemu metodyką MTM zakłada podjęcie czynności mających na celu instalację systemu wraz z wybranymi elementami wg stałego wzorca postępowania. Klient bardzo szybko otrzymuje działające zaawansowane rozwiązanie z pudełka, które wymaga jedynie prac dostosowujących rozwiązanie do organizacji (parametryzacja).
Dodatkowe wymagania wykraczające poza parametryzację standardu są wyceniane osobno i realizowane poza głównym projektem. Stanowi to idealne rozwiązanie pomiędzy oferowanymi na rynku rozwiązaniami typu „one-size-fits-all” (ang. jeden rozmiar pasuje do wszystkich), które nie są w stanie spełnić oczekiwań, jak i wdrożeniami typu szycie na miarę, gdzie czas trwania i koszty znacznie przewyższają spodziewane korzyści.
Oprogramowanie dostarczamy w formie:
Korzystając z usługi Maintenance nabywasz święty spokój. Dajemy Ci wsparcie online na każdej płaszczyźnie związanej z naszym oprogramowaniem. Możesz liczyć na pełną aktualizację bazy wzorców, słowników, raportów, skryptów, plików konfiguracji i innych. Usługa Maintenance to również gwarancja bycia na bieżąco – w okresie obowiązywania usługi, otrzymujesz dostęp do najnowszych wersji oprogramowania.
Usługę Maintenance możesz wykupić w jednym z dwóch pakietów:
Wybór tej opcji gwarantuje Ci przyjęcie zgłoszenia serwisowego pięć dni w tygodniu w godzinach od 9:00 do 17:00. Usługa działa wyłącznie w dni robocze. Usługa gwarantuje czasy reakcji i realizacji dla zgłoszeń zgodnie z opisem dostępnym tutaj: Zasady wsparcia (SLA)
Usługa 24/7 gwarantuje przyjęcie zgłoszenia serwisowego w trybie 24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługa gwarantuje czasy reakcji i realizacji dla zgłoszeń zgodnie z opisem dostępnym pod adresem: Zasady wsparcia (SLA)
Maintenance musi być wykupiony na całą licencję. Opłata za usługę wsparcia musi być dokonana przed upływem kolejnej i nie później niż 30 dni od zakupu licencji podstawowej. Brak dokonania opłaty w terminie lub przedłużenie świadczenia usługi po upłynięciu poprzedniego okresu daje Producentowi prawo do naliczenia dodatkowych opłat zgodnie z zapisami w OWU. Usługa gwarantuje czasy reakcji i realizacji dla zgłoszeń zgodnie z opisem, który znajdziesz tutaj: Zasady wsparcia (SLA)
Pakiet RODO pozwoli Ci spać spokojnie – korzystając z nowej funkcjonalności LOG System nie musisz obawiać się zmian, które zaczną obowiązywać 25 maja 2018 r. Od tego dnia europejskie rozporządzanie o ochronie danych osobowych (RODO), nakładać będzie na przedsiębiorców nowe obowiązki w zakresie zbierania, gromadzenia i przetwarzania danych osobowych.
Dodatkowo proponujemy Ci szkolenia, dzięki którym zdobędziesz cenną wiedzę i bez problemu spełnisz wymagania RODO.
Pakiet SAM powstał w oparciu o metodologię Software Asset Management, która stanowi zestaw najlepszych praktyk służących do sprawnego zarządzania i optymalizacji zasobów informatycznych w organizacji. Bazując na naszym doświadczeniu stworzyliśmy procesy oferując Ci je w ramach pakietu, dzięki którym uzyskasz pełną wiedzę i kontrolę nad stanem licencyjnym w organizacji. Co ważne, procesy te pozwolą Ci na optymalizację wykorzystania licencji oraz kosztów z tym związanych. Zamów pakiet SAM →
*Źródło: “IT Asset Management: Moving to Higher Ground”, Frances O’Brien, konferencja Gartner ITAM 2003.
Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.